Na heel wat hard werk willen wij u graag onze nieuwe website voorstellen. Deze staat sinds kort online en mogelijk heeft u hem zelf reeds ontdekt. Mocht u dit nog niet gedaan hebben, of raakt u niet wegwijs in deze nieuwe omgeving, willen wij u graag met dit artikel de weg wijzen.

Laten we bij het begin beginnen: de homepage. Hier kunt u onder “Nieuws” alle updates over onze werking terugvinden. Er zullen vaak interessante aankondigingen en artikels verschijnen. Ook de meest recente edities van Hoogstamnieuws en de eerstvolgende activiteiten staan steeds op onze homepage. Helemaal onderaan de pagina kunt u het overzicht van ons menu terugvinden.

Het menu heeft een hele metamorfose ondergaan: we zijn immers overgeschakeld van een systeem met dubbel menu naar een enkel. Bovenaan kunt u alle pagina’s zien. Enkele belangrijke pagina’s hebben een nieuwe naam gekregen. Zo kunt u bijvoorbeeld onze plantactie terugvinden onder “Bomen bestellen” en de pagina “Raadgevingen” heeft een eenvoudigere naam gevonden onder “Advies”.

Zoekt u onze volledige activiteitenkalender of een overzicht van onze eerstvolgende lessenreeks? Zoek dan niet verder: u kunt deze terugvinden onder het menu-item “Activiteiten & Projecten

Vernieuwing staat natuurlijk niet stil. Daarom zijn we ondertussen nog steeds druk in de weer om het gebruiksgemak en de mogelijkheden van onze website uit te breiden. Zo werken we aan een digitaal bestelformulier voor onze plantactie en bekijken we wat de mogelijkheden zijn om Pomologia-databank aan te bieden aan onze leden.

Voor dit grote project konden we rekenen op de vakkundige hulp van vrijwilliger Emmanuel Ingelaere. Graag willen we hem langs deze weg dan ook bedanken.